Monday, May 18, 2009

rayban b&l aku yg 1pertama-driving series chromax







ini rayban B&L aku yg pertama..aku dapat pun dari abg aku(yeop)..chromax ni dah lame yeop aku pakai..dari zaman dia bujang lg...dia beli dulu dalam rm200 aje..beli baru ..tp beli kat kawan dialah..sayanglah..rayban leathers abg aku hilang..jatuh kat mane ntah...kalo x,aku gak yg dapat...tp skrg dia pakai large metal frame hitam lense G15..

chromax ni mmg sedap gak pakai waktu driving atau riding....yg ini saiz 58,lense B20..barang lame ade calar2 ckit pd lense..tp bile pakai xmengganggu pandangan pun...


ukiran BL pada lense adalah salah satu tanda bagaimane nak spot keaslian sesuatu rayban..sesetengah rayban tulisan BL pada lensenye menggunakan laser(kalo xsilaplah?..boleh compare nnti dgn model2 lain yg aku ade..

di atas crossbar @ org panggil tanduk....


No comments:

Post a Comment